IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

БТПП: 60% от българските фирми са склонни да рекламират бизнеса си

58% от анкетираните искат бизнеса им да бъде лесно достъпен в Googlе

15:51 | 20.04.18 г.
<p>
	<em>Снимка: Pixabay</em></p>

Снимка: Pixabay

60% от българските фирми са готови да отделят средства за реклама на бизнеса си. Интернет рекламата, Facebook, Google са основните канали за рекламиране, върху които бизнесът акцентира. Това показват данните от анкетно проучване на БТПП, свързано с рекламиране на фирмите, проведено през февруари 2018 г.

С напредване развитието на социалните мрежи и дигитализацията, бизнесът се стреми да бъде все по-конкурентоспособен, като рекламира именно чрез тези методи, посочват от Палатата.

С навлизането на Четвърта индустриална революция, много по-лесно е, чрез дигиталната реклама потребителите да разгледат даден артикул, който бизнесът предлага. Вече има различни продуктови каталози, които позволяват 360-градусово разглеждане на даден продукт, където всичко е видимо и достъпно в детайли.

58% от анкетираните фирми искат бизнеса им да бъде популярен и да бъде лесно достъпен в Google, 46% искат партньорите им да са добре запознати с възможностите на предприятието, а 31% желаят клиентите им да имат предварителна информация за компанията им.

За фирмите е ясно каква е ползата от рекламирането им по дигитален път, но когато опрем до изпълнение на такъв вид дейност, те изпитват колебания и не са много активни. Основни причини за това са разходите, докато възвръщаемостта идва в последствие.

Има субективни причини, които спират компаниите да покажат техния потенциал чрез дигитална реклама. Някои фирми имат притеснения да не показват помещенията си от съображения за сигурност, притесняват се от конкуренцията, а някои изпитват притеснения от това, че не са достатъчно дигитализирани. Има и редки случаи, в които за тях излиза скъпо.

Компаниите са готови най-често (52% от анкетираните) да отделят до 500 лв. за 360-градусово заснемане. Нито една компания няма притеснения, затова че офисите или производствената част не изглежда добре, но опитът на Палатата показва, че помещенията им не са на ниво, което ги прави непривлекателни съгласно стандартите на развитите икономически пазари.


 

 

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 18:26 | 13.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

Финанси виж още