Коментирани статии
-
Може ли в дългосрочен план да има кооперация на производства между САЩ и Китай?
коментира в статия | 29.05.2024, 06:28
Индия е по малко деиндустриализирана от САЩ . С мита няма да стане, само реалната стойност на долара може да помогне за обратна индустриализация. Повечето щати са с китайски стандарт, като се изключат Тексас и Калифорния. 70% от населението е с под 10 хиляди доход на година. Като стане по евтино да се произвежда в САЩ, ще се появят китайски фирми с китайски собственици на средствата за производство, но по добре смяна на технологиите. -
Какъв ефект ще имат повишените мита за китайски електромобили в САЩ
коментира в статия | 17.05.2024, 18:06
С мита ще им помогнат да навлязат, насърчават ги да преодолеят ценовата бариера и те ще успеят да ги произведат по евтини. Ще спестят материали, ще понижат теглото и от там ще ги направят по желани заради ниския енергоразход. Особенно в Европа както намалява стандарта и доходите е неизбежно да не купуват китайско, няма да ги купуват тези които имат доходи и не им пука дали харчи 20 киловата или 8. -
Шефът на BMW: Не може да има Зелена сделка в Европа без ресурси от Китай
коментира в статия | 09.05.2024, 08:35
До: evlogi , нали ще ги плащат потребителите и ще имаш по скъпи коли отколкото в Китай благодарение на митата. Те като искат локално производство да има - развързват кесията и дават пари, а не с мита да вземат. -
Ще има ли търговска война при електромобилите?
коментира в статия | 05.05.2024, 09:54
Не е варианта да се спират с мита, напротив трябва да искат от Китай да не слага или да слага нормални мита от няколко процента когато изнася, нека всички да могат да си ги купуват на цена близка на тази която е в Китай. В Европа като искат да се случва локално производство да емитират свежи пари и да плащат на потребителите на локално произведени стоки - коли, компютри, машини..всичко и при внос отвън няма да се плаща. Как - възтановяват на потребителите данъците плюс някой лев отгоре. -
Ще има ли търговска война при електромобилите?
коментира в статия | 05.05.2024, 09:48
По принцип в Китай цените им са ниски, но това е за всички автомобили независимо дали са електрически или с двг. Има страни в които се изнасят без да слагат високо износно мито от Китай, защото такова в Китай има и то е много високо - 60%. В Башкирстан например едни продават внесени Джили кул рей за 16500 долара и това са търговци които освен разходите за транспорт са си сложили и тяхна печалба, но такива страни са много малко и са близо до Китай. -
Защо Китай продължава да прави повече коли, отколкото има нужда?
коментира в статия | 28.04.2024, 21:03
До: evlogi, нали вършат работа на някой да се придвижва с тях. Нека произвеждат, индийците са много, на тях ще ги продават, но да ги правят повече в стил мотоциклет и велосипед със зареждане от слънцето че ако и почнат да карат огромни коли после кой ще ги преработва тези отпадъци. По малки коли, по малко отпадъци. Добре е. И щом произвеждат само 40 милиона не е нищо. На 35 китаеца се пада произведена една кола, т.е. всеки китаец ще си купува кола която трябва да кара 35 години. -
Украйна е фронтовата линия в много по-голям конфликт
коментира в статия | 23.04.2024, 16:10
Тези партии ще дойдат на власт и неизбежно ще убият ЕС. -
Украйна е фронтовата линия в много по-голям конфликт
коментира в статия | 23.04.2024, 16:08
Най пострадал е ЕС, той ще се разпадне защото на власт неизбежно идват националистически партии а този съюз е отказ от Суверинитет на периферните държави и само тези от ядрото налагаха своите интереси, които са много странно - демографски удар по собственото квалифицирано население и внос на заместващо от изостанали държави което нищо всъщност не замества а само изцежда социалната система в което средствата са от подложеното на демографски удар собствено население. -
Газовата устойчивост на Европа е геополитическа катастрофа за Русия
коментира в статия | 15.04.2024, 07:39
Китай не може да го втечнява и продава природния газ, само другите могат да му карат втечнен газ с кораби. Що за недомислици, ще намерят начин да продават. Ако минат на водород ще си го изразходват там в региона, а въглерода ще го продават и ще получат повече за него отколкото ако продават природен газ. Икономическия център на Света се измести в Китай, а последните събития бетонират това - за Китай ще има суровини на ниски цени с дългосрочни договори, за Европа нищо няма да има.