Френските супермаркети ще трябва да обявяват намалени по размер, но не и по цени продукти
-
Европейците се насочват към собствените марки на супермаркетите за Коледа
Празничните ястия са приоритет, докато инфлацията принуждава домакинствата да напасват бюджетите си
-
Carrefour се завръща в България чрез нов гръцки партньор
Магазините Parkmart в цялата страна ще преминат под марката Carrefour в идните месеци
2 -
Следващият голям продукт на супермаркетите са вашите данни
Персонализираната реклама между щандовете и онлайн може да се окаже много печеливша за търговските вериги
-
Аржентина въвежда 90-дневен таван на цените на храните, за да овладее инфлацията
Министърът на икономиката Серхио Маса обяви споразумението след среща с представители на веригите супермаркети
1 -
Търсене извън прогнозите, или защо рафтовете в супермаркетите стоят празни
Потребителите из Европа и Близкия изток, търсещи някои основни хранителни продукти се изправят пред липси
3 -
Производителите на потребителски стоки достигат лимит при покачването на цените
Спадът в обема на продажбите в Европа и САЩ служи като предупредителна лампа за компаниите, които трябва да балансират между разходите и цените
1 -
Инфлацията в супермаркетите може скоро да достигне върха си
Търговците на храни на дребно и компаниите за потребителски стоки планират по-малко увеличения на цените в рамките на тази година
-
Супермаркетите предлагат все повече свои марки, за да привлекат притиснатите потребители
Продажбите на продукти с лични марки, които обикновено са по-евтини от еквивалентите на известни брандове, нарастват през последните месеци
2 -
Веригата супермаркети Sainsbury’s запази насоките си въпреки спада на печалбата
Инерцията в търговията е била силна през първите няколко седмици на второто полугодие и компанията е спечелила пазарен дял на база обем