-
Как музиката в луксозните магазини влияе на начина, по който пазаруваме?
Най-луксозните марки залагат на специални плейлисти и куратори, за да предадат посланието на брандовете си
-
„Тренд“: Всеки пети човек у нас слуша музика чрез стрийминг платформи
Едва 5% от хората в България си плащат за абонамент – основно при добра цена и липса на реклами
-
Звукозаписните компании срещу AI музиката - нова съдебна главоблъсканица
На този етап нито едно дело не е показало накъде ще се развие казусът
-
Антон Корбейн: AI не може да вдъхне душа на изображенията така, както творците
Видеоклипове като Enjoy the Silence на Depeche Mode имат собствен живот, посочи световноизвестният фотограф и режисьор
-
Ще се превърне ли България в притегателно място за концертите на големи музикални имена
Инфраструктурата е причината за отказа на звездите да идват у нас, посочи Стефан Еленков и подчерта, че промоутърският бизнес е изключително рисков
-
Стивън Лилиуайт: Има много начини за изява на новите артисти и всички те са монетизирани
Обичам да избирам музикантите, с които работя на базата на това каква музика харесвам аз самият, сподели звукозаписният продуцент
-
Рок легендите KISS продават своя каталог от песни на Pophouse за над 300 млн. долара
Групата се подготвя да направи подобно на ABBA шоу с виртуални аватари
-
Приходите от стрийминг формират 59% от музикалния пазар в България
България е сред най-бързо растящите пазари на музика в света, сочи доклад на Международната федерация на звукозаписната индустрия
-
Род Стюарт продаде каталога си за 100 млн. долара
От няколко години музикалните права се превърнаха в процъфтяващ пазар, защото в ерата на стрийминга са привлекателни дългосрочни активи за инвеститорите
Таг музика
Пазари