-
Мариана Итева: „Озеленяването“ на топлофикационния сектор ускорява енергийния преход
Има добри примери при проекти с комбинация от различни местни децентрализирани източници на декарбонизирана енергия, посочи мениджърът от „Веолия“ България
-
ЕС трябва да инвестира 39 млрд. евро годишно, за да електрифицира транспорта
Общите разходи трябва да нараснат до 507 млрд. евро годишно до 2040 г., като общата сума ще достигне 7,6 трлн. евро, препоръчва Transport & Environment
4 -
САЩ могат да пропуснат целите за емисиите заради фокуса си върху природния газ
Свързаните с енергетиката емисии в САЩ достигнаха своя връх през 2007 г. и оттогава спадат със среден годишен темп от 1,8%, но ще е нужно повече от това, изтъква BNEF
3 -
Разширяването на въглеродния пазар на ЕС ще повиши цените на дизела
Доставчиците на горива ще бъдат задължени да купуват квоти от 2027 г., за да покрият своите емисии на въглероден диоксид, което ще добави такси към цената
-
Геотермалната енергия може да послужи като трамплин за декарбонизацията
Този вид енергия вече не може да бъде ограничен като нишов източник на зелена енергия
8 -
Пред какви рискове е изправена българската тежка индустрия по пътя към декарбонизация
Инвестициите на бизнеса в тази посока трябва да се подкрепят, каза инж. Ивайло Найденов
1 -
Европа трябва да определи ролята на Китай в своята декарбонизация
Неяснотата относно целите неизменно води и до такава относно средствата
-
Пътят на Индонезия към електромобилен хъб минава през декарбонизация при металите
За да постигне целите си, страната ще трябва да прегърне възобновяемата енергия и да прекрати използването на въглища при обработката на метали
-
Най-големият пенсионен фонд в Европа чисти експозициите си при изкопаемите горива
Компанията няма желание да инвестира в бизнес, който няма план за декарбонизация
Таг декарбонизация
Пазари