Таг ЦГМ
-
Голяма част от най-важните услуги за гражданите в София са дигитализирани
Втората фаза след дигитализирането на услугите е използването на генерираните данни за информирани решения от местната власт
1 -
Нередовните пътници в столичния градски транспорт намаляват
Пътуването с абонаментни карти излиза с поне 50 стотинки по-евтино
-
ЦМГ започна кампанията по подмяна на винетните стикери за платено паркиране
Заявления и документи могат да бъдат подавани и онлайн. През есента изтичат правата за зоната на близо 6000 души
-
ЦГМ няма да има посредник за SMS-и и в “синя” и “зелена” зони
До края на годината Центърът за градска мобилност ще пусне и т. нар. дигитален талон
-
БСП ще сезира прокуратурата заради спорни замени в София
Социалистите настояват да се направи регистър на проблемните имоти в столицата
Пазари