-
Toyota представи прототипи на двигатели с алтернативни горива
Компанията се опитва да популяризира алтернативни технологии за намаляване на въглеродните емисии
-
Японските автопроизводители трябва да избират дали да останат, или да напуснат Китай
Mazda и други базирани в островната страна концерни разчитат повече на САЩ и търсят да защитят своя пазарен дял на други места в Азия
-
Subaru си постави за цел да продава 200 хил. електромобила до 2026 г.
За 2028 г. компанията ще увеличи тези обеми до 400 хил. броя, след като засили прогнозите си за настоящата фискална година
-
Subaru понижава прогнозата за годишното производство заради дефицита на чипове
Компанията очаква да произведе 880 хил. автомобила през настоящата фискална година, което е спад от 9,3% спрямо предишната оценка
1 -
Възстановяването на производството помага на Subaru да увеличи печалбата
Японският концерн очаква ръст на целогодишните продажби с 28% до 940 хил. превозни средства и оперативна печалба от 1,47 млрд. долара
-
Subaru отново понижи перспективите за печалбата заради слабо трето тримесечие
Глобалните продажби на концерна се свиват с 35% до 173 хил. превозни средства
-
Японската автомобилна индустрия слага патерици заради недостига на чипове
Новите огнища в Югоизточна Азия задълбочават недостига на чипове
1 -
Американският пазар помага на Subaru да се завърне към печалбата
Концернът отчита оперативна печалба 269,5 млн. долара за първото тримесечие на фискалната си година, както и глобални продажби от 175 300 превозни средства
-
Автомобилните концерни се научават да живеят с недостига на чипове
Toyota и Honda владеят американския пазар
Таг Subaru
Пазари