-
Volkswagen се оттегля напълно от противоречивия китайски регион Синдзян
След години на критики от страна на инвеститорите германската група ще продаде завода, който притежава съвместно със SAIC, на властите в Шанхай
-
Китай не може да ограничи електромобилните субсидии, които и без това не плаща
Внимателен анализ на отчетите на публичните китайски автопроизводители показва, че тяхното предимство при данъчните облекчения и евтините кредити не съществува
4 -
Битката на Mercedes и Porsche с Китай постепенно се измества към Европа
Китайските марки пристигат с редица козове в ръкава, докато европейските им конкуренти се сблъскват с охлаждането при електромобилите
6 -
ЕК отхвърли предложение на Китай за 30 хил. евро минимална цена за вносен електромобил
Като решение на спора се разглежда и индивидуално изчислена минимална цена за всеки производител и евентуално за всеки модел в зависимост от размера и пробега му
1 -
Обемът на продадените в Европа китайски електромобили спада до 18-месечно дъно
През август делът на китайските марки в региона се свива за втори пореден месец
10 -
Volkswagen и партньорът му SAIC се готвят да закрият най-малко един завод в Китай
Съвместното предприятие между компаниите свива разходите заради слабото търсене на коли с двигател с вътрешно горене
-
Китай призова местните автопроизводители да не изнасят електромобилни технологии
Пекин търси начин да ограничи споделянето на китайско ноу-хау с други страни, които потенциално биха издигнали търговски бариери срещу местните продукти
2 -
Произведените в Китай електромобили губят позиции в ЕС заради митата
Обемите на продажби на китайските марки в 16 страни в Европа се свиват с 45% през юни, притиснати от търговските бариери на блока
-
Новата серия електромобили на Audi за Китай няма да носи популярното лого на марката
Компанията е планирала да пусне общо девет модела до 2030 г.
3
Таг SAIC
Пазари