-
Puma свива насоките за печалбата заради по-високите транспортни разходи
Валутни препятствия и продължаващото приглушено потребителско настроение в Китай също се отразяват негативно
-
Puma надделя над Nike в спор за търговска марка
Решението на Общия съд на ЕС не позволява на американския бранд да регистрира права над конкретна дума
-
Puma се фокусира върху скоростта в олимпийската битка с Adidas и Nike
Компанията е спонсор на състезателите по лека атлетика на Ямайка
-
Puma очаква слабо първо полугодие заради предизвикателната пазарна среда
Акциите на компанията обаче поскъпнаха, тъй като запази основните си цели за 2024 г.
-
Puma прекратява спонсорството си на националния отбор по футбол на Израел
Според германската група решението е взето преди година и не е свързано с подновени призиви за потребителски бойкот
-
Puma успя да надвие прогнозите за печалбата си
Компанията потвърди очакванията си за печалба за цялата година
-
Възстановяването на бизнеса в Китай тласна резултатите на Puma нагоре
Компанията успя да надмине очакванията за печалбата си
-
Puma очаква приходите от продажби за тримесечието да не отговорят на годишните ѝ цели
Компанията продължава да се бори с прекомерните си запаси в САЩ и на други пазари
-
Puma расте по-бързо от Adidas, но има и предизвикателства
Новият главен изпълнителен директор Арне Фройнд иска да спечели пазарен дял, особено в САЩ и Китай
Таг Puma
Пазари