-
Lucid отчита спад на производството и ръст на продажбите през третото тримесечие
Концернът е произвел 1805 електромобила и е доставил 2781 превозни средства
-
Какво правят стартъпите в САЩ, за да преодолеят слабото търсене на електромобили?
Докато Fisker се предаде, обявявайки фалит, Nikola, Rivian и Lucid продължават да се борят в търсене на рентабилност
2 -
Акциите на Lucid се сриват след по-голяма от очакваното тримесечна загуба
Резултатите подчертават трудностите, пред които е изправена компанията по отношение на производството и рентабилността
2 -
Доставките на електромобили на Lucid надминаха прогнозите за първото тримесечие
Компанията е предала 1967 превозни средства през първото тримесечие, в сравнение с прогнозите за 1745 доставки
-
Как противодействат електромобилните стартъпи на слабото търсене?
След като първоначално компаниите се противопоставиха на ценовата война, сега те търсят начини да привлекат повече клиенти, включително чрез отстъпки в цената
1 -
Електромобилните компании изгубиха своя борсов блясък
Охлаждането на пазара подчертава проблемите пред сектора, който трябва да докаже, че е способен да оцелее
-
Електромобилните мечти на Саудитска Арабия се сблъскват със суровата реалност
Кралството има големи амбиции да се превърне в регионален електромобилен хъб, но за момента не разполага нито с нужната инфраструктура, нито с необходимите суровини
5 -
Прокурори в САЩ обвиниха Lucid в незаконно отстраняване на служители
В документ на Националния съвет по трудови отношения се твърди, че компанията е освободила двама работници заради присъединяване към синдиката United Auto Workers
-
Lucid обяви временно намаление на цените на електрическите си седани
Това се случва на фона на ценовата война на пазара на електромобили в последните месеци
Таг Lucid
Пазари