-
Акциите на Instacart скочиха с 43% при дебюта им на Nasdaq
Оценката на приложението за доставка на храни достигна над 14 млрд. долара
-
Instacart оценява IPO-то си на 30 долара на акция
Предлагането е в горния край на очаквания диапазон
-
Instacart се прицелва в оценка до 9,3 млрд. долара
Посочената оценка е много по-ниска от тази за 39 млрд. долара от 2021 г., когато пандемията от коронавирус все още бушуваше
-
Технологичните IPO-та се завръщат
Предстоящите листвания могат да зададат тона за четвъртото тримесечие
-
Instacart подаде документи за IPO
Компанията разкри, че е генерирала печалба за първото полугодие, както и голяма инвестиция от PepsiCo
-
Приходите и печалбата на Instacart растат преди публичното листване
Компанията за доставка на хранителни стоки е увеличила продажбите си с 39% през миналата година
-
Instacart отлага IPO-то си заради нестабилните пазарни условия
Пазарът на технологични първични предлагания в световен мащаб се намира в средата на най-голямата си „суша“ от близо две десетилетия
-
Instacart намалява оценката си за трети път тази година - до 13 млрд. долара
Най-голямата американска компания за онлайн доставки на хранителни стоки определи нова цена от 38 долара за акция
-
Instacart планира да използва IPO-то, за да продаде акции на служителите
Продажбата на акции предимно на служители ще позволи на работещите в Instacart да осребрят натрупаните си книжа
Таг Instacart
Пазари