Таг IAB
-
Разходите за дигитална реклама в САЩ са нараснали с 12% през 2020 г.
Пандемията засегна рекламната индустрия през първото полугодие, но след това ситуацията значително се подобри
-
Над 122 млн. лева е обемът на дигиталната реклама в България за 2019 г.
19,4% e ръстът на нетния обем на инвестициите, показва проучването AdEx 2019 на IAB България.
-
Кои са най-добрите дигитални реклами у нас?
Във всички 13 категории има по трима финалисти, а победителите могат да се включат в надпреварата за световните MIXX Awards
-
Удължава се срокът за кандидатстване в IAB MIXX Awards
IAB Bulgaria удължава срока за подаване на кандидатури до 10 ноември
-
Дигиталните отличия на България отново търсят най-добрите кампании
Кандидатите за награда в конкурса IAB MIXX Awards ще могат да се борят за 13 различни приза
-
97 са кандидатурите в IAB MIXX Awards 2016
Наградите за дигитален маркетинг ще откроят най-добрите на 17 ноември в НДК
Пазари