-
Hermès се противопостави на тенденцията в луксозния сектор със силен ръст на продажбите
Резултатите на компанията обикновено са по-малко променливи в сравнение с други луксозни къщи
-
Louis Vuitton, Hermès и Chanel водят в класация на световните луксозни брандове
Според Kantar BrandZ 2024 стойността на световните топ 100 брандове е нараснала с 20% за година, достигайки 8,30 трлн. долара
-
Hermes загърби проблемите в сектора с ръст на продажбите в Китай
Приходите на Hermes на ключовия азиатско-тихоокеански пазар, без Япония, са нараснали с 14% до 1,92 млрд. долара за първото тримесечие
-
Hermes може да задмине Louis Vuitton като най-голям луксозен бранд
Според анализаторите на Citigroup продажбите на Hermes ще достигнат 20 млрд. евро до 2027 г. най-късно
-
Несигурността в Китай замъглява перспективите пред луксозния сектор
Инвеститорите се готвят за остро забавяне на луксозните продажби в стартиращия сезон на отчетите
-
Съдят Hermes, че запазва чантите Birkin само за най-богатите си клиенти
Колективният иск обвинява френската компания, че кара клиентите да купят други стоки в магазина, преди да могат да се сдобият с чанта Birkin
1 -
За някои луксозни марки високите цени започват да имат обратен ефект
Представянето на дизайнерските модни марки е все повече в двата края. Агресивните ценови движения могат да обяснят защо е така
-
Hermes доказва силата на бизнес модела си с ново успешно тримесечие
Приходите за четвъртото тримесечие са се увеличили със 17,5% при фиксирани валутни курсове, а оперативната печалба за годината е нараснала до 5,65 млрд. евро
-
Апетитът на САЩ и Европа за луксозни чанти даде тласък на Hermes
Приходите на компанията са нараснали с 16% през третото тримесечие
Таг Hermes
Пазари