-
Михай Урсой: Конкуренцията на телевизионния пазар в България е огромна
Водещ критерий за зрителите остават цените на услугите, а не съдържанието, смята мениджърът на SES Astra за Румъния, България и Молдова
1 -
Една трета от всички ТВ и видео зрители гледат видео съдържание по заявка
Един на всеки 10 потребители гледа YouTube повече от 3 часа на ден, показва нов доклад на Ericsson
-
Танасис Кацирубас: С Blizoo Мтел иска да развива пазара на телевизионни услуги
Какво предстои за мобилния оператор след двете големи сделки, които обяви през последните дни
19 -
08.09.2013
Кабелните оператори се лутат в търсене на сърцето на зрителя
Все повече потребители в САЩ предпочитат системата съдържание на поискване пред традиционните пакети от програми
-
ТV7 продадена на английски инвестиционен фонд
Alegro Capital придобива канала и BBT за неназована сума
9 -
Кр. Николов: Почти 40% от зрителите са online, докато гледат телевизия
В България аудиторията на Nat Geo е по-млада, отколкото където и да било другаде в Европа или САЩ, казва изпълнителният директор на FIC за Балканите
-
05.07.2012
Акциите на собствениците на bTV със силен ръст на борсата в Прага
Причината е увеличение на дела на най-големия акционер Time Warner Inc. до 49,9% от капитала на компанията
-
03.05.2012
Собственикът на bTV намалява загубите си
Нетната загуба на СМЕ се свива от 21,1 млн. на 13,4 млн. долара, но и приходите падат - с 3% до 167,4 млн. долара
-
Реорганизацията ще струва на Sony 700 млн. евро само през тази година
Компанията съкращава 10 000 работни места и реже разходите в телевизионния бизнес
Таг телевизионен пазар
Пазари