Британското потребителско доверие се срива на фона на мрачните предупреждения за данъците
-
Потребителското доверие у нас продължава да се подобрява през юли
Засилва се оптимизмът на потребителите както по отношение на икономиката, така и на личните финанси
-
Българите запазват положителни потребителски нагласи през април
Очакванията за ускоряване на инфлацията в следващите месеци обаче се засилват
-
Доверието на германските потребители върви бавно към възстановяване
Показателят обаче все още е на отрицателна територия
-
Потребителските настроения в САЩ отчитат спад за първи път от три месеца насам
Понижението в рамките на месеца е най-голямото от март 2020 г.
-
Забавянето на инфлацията засилва оптимизма на потребителите у нас
По-слабо изразени инфлационни очаквания и повишаване на намеренията за покупка на къща и кола, отчита НСИ
-
Потребителското доверие в САЩ отчете най-големия си ръст от началото на 2021 г.
Мярката за очакванията за инфлацията за година напред пада до най-ниското си ниво от края на 2020 г.
-
Забавянето на инфлацията засилва доверието сред британските потребители
Оптимизмът сред домакинствата достига най-високото си ниво от септември, като се изравнява с нивата, преобладаващи през 2021 г.
-
Забавянето на инфлацията връща доверието на потребителите у нас
През есента мненията на потребителите за настъпилите промени във финансовото състояние остават позитивни
-
Летните месеци връщат потребителското доверие на българите
Потребителите са по-малко песимистични за икономическата ситуация и финансовото си състояние към юли