-
Защо китайците започнаха да оценяват своите луксозни брандове
Западни компании губят пазарен дял в Китай заради самоувереността си, посочи Владимир Шопов, политолог и анализатор
-
Преди евроизборите: Икономически песимизъм властва на континента
41% от европейците се безпокоят основно за здравето си. На второ място се нареждат войната и покупателната способност наред с екологичните теми
-
В България поколенията Y и Z пазаруват най-активно онлайн
Над 70% от ползващите интернет у нас са пазарували в мрежата през последната половин година, сочи проучване на „Маркет линкс“
-
Потребителските настроения в САЩ отчитат спад с покачването на инфлационните очаквания
Около 38% от анкетираните американци съобщават, че високите цени натежават върху стандарта им на живот
-
Икономическата несигурност оставя нагласите на германските потребители потиснати
Индексът, измерващ потребителските нагласи на GfK, се повишава леко до минус 29 пункта през март
-
Забавянето на инфлацията засилва оптимизма на потребителите у нас
По-слабо изразени инфлационни очаквания и повишаване на намеренията за покупка на къща и кола, отчита НСИ
-
Нагласите на германските потребители отново се влошават
Сред факторите, които трайно потискат нагласите, са войните и упоритата инфлация
-
Германските потребители гледат с оптимизъм към януари
Индексът на GfK, измерващ нагласите на потребителите, се е повишил до минус 25,1 пункта за януари
3 -
Празничният декември носи оптимизъм на германските потребители
Индексът на потребителските нагласи на GfK се повишава до минус 27,8 пункта през декември
Таг потребителски нагласи
Пазари