-
Кремовете Nivea насърчиха резултатите на Beiersdorf
Приходите са се увеличили органично с три процента до 6,69 млрд. евро
12 -
L'Oreal намалява цените на продуктите си в Китай
Понижаването на митата в страната ще има много ограничено въздействие върху цените на дребно, смята компанията
-
Avon сви загубата си, но изпитва трудности на развиващите се пазари
Тримесечните финансови резултати на американския козметичен концерн разочароваха Wall Street
-
24.01.2014
Печалбата на Procter & Gamble спадна с 15%
Причината за слабите тримесечни финансови резултати са неблагоприятните валутни разлики и по-ниският брутен марж на печалбата
-
L'Oreal изтегля Garnier от китайския пазар
Козметичните компании срещат все по-големи трудности да наложат марките си в Китай
-
11.12.2012
Наши козметични фирми изнасят 75% от продукцията си, задушени от вносните стоки
През 2012 г. българските производители са фокусирали експортните си политики главно в страни от Западна Европа, твърди председателят на браншовата асоциация
-
L’Oréal яхва вълната на растящия азиатски пазар
Компанията откри най-големия си завод в Индонезия, за да се възползва от нарастващото търсене на козметични продукти в страната и региона
2 -
Д. Луканов: Ще инвестираме 10 млн. лв. в производството до края на годината
В последните години инвестираме в реклама у нас между 2,5 и 3,5 млн. лева годишно, споделя изпълнителният директор на Арома АД
1
Таг пазар на козметични продукти
Пазари