-
X на Илон Мъск заведе дело срещу рекламодатели за бойкотиране на платформата
Делото е насочено срещу глобален рекламен алианс и няколко други големи фирми
-
Google реши да запази бисквитките на трети страни в Chrome
Това е голямо отстъпление за компанията след години, в които обещаваше да премахне бисквитките
-
Световните приходи от реклама ще достигнат 1 трлн. долара през 2026 г.
Те ще формират над 55% от общите приходи в сектора на развлеченията и медиите, сочи нова прогноза
-
Google интегрира AI модела Gemini в услугите си за рекламодатели
Компанията ще улесни достъпа на клиентите си до по-модерни функции
-
Meta съветва малките бизнеси как да се рекламират, избягвайки таксите на Apple
Компанията продължава да е в спор с Apple заради поликите на производителя на iPhone, касаещи рекламата и личните данни
-
Meta: AI инструментите носят 32% ръст на възвръщаемостта от рекламните кампании
Технологията помага и за намаляване цената на придобиване на нови клиенти
-
Част от големите рекламодатели на X се прехвърлят в Instagram
Илон Мъск успя да разгневи и разочарова редица ключови клиенти
1 -
Pinterest и Snap - новите звезди на рекламния пазар
Двете компании печелят благоволението на инвеститорите, докато рекламната индустрия започва да се възстановява
-
IBM спря рекламите си в X, след като се появиха до пронацистко съдържание
Нов доклад показа сходен проблем и с рекламите на други технологични гиганти
6
Таг онлайн реклама
Пазари