-
Добро, безплатно, забавно: формулата, която направи Duolingo успешно
34 млн. души по света ползват приложението за изучаване на чужди езици. Мнозина просто не могат да му устоят
-
Приложенията за проследяване на въглеродния отпечатък са във възход
Подобни технологии имат за цел да осигурят информиран избор за потребителите и да ги насочат към устойчиво пазаруване
4 -
Приложението, което винаги печели битката за вашето внимание
Duolingо използва специална стратегия, за да държи потребителите си ангажирани
-
TikTok и Disney+ засенчват игрите в рекордна година за мобилните приложения
TikTok е първото приложение, привлякло над 10 млрд. долара потребителски разходи
-
Viber пуска абонаментната си услуга в България
Viber Plus ще струва 1,99 долара на месец и ще включва редица функции
-
Китай носи нови главоболия на Apple
Властите в Пекин искат да ограничат предлагането на много чуждестранни приложения в App Store
-
Китай въвежда строг контрол на мобилните приложения
Разработчиците ще трябва да подават подробна информация за бизнеса си
-
Как едно приложение с изкуствен интелект завладя образите в социалните мрежи
Lensa бе поредното приложение за редактиране на снимки, но напоследък се превърна в истински хит
-
Новите тактики на туристическите приложения: плащат на потребителите за ангажираност
Все повече услуги тестват начини да задържат вниманието на потребителите, опитвайки се да разширят бизнеса си
Таг мобилни приложения
Пазари