-
Български производители са изнесли стоки за над 42 млн. лева за шест месеца чрез Лидл
От 2019-2021 г. сумата възлиза на над 150 млн. лева, посочи Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България
-
Климатичните цели на компанията майка на Lidl бяха потвърдени
Веригата ще намали въглеродните си емисии с 95% до 2030 г. и ще премине към 100% зелена енергия през 2022 г.
-
Ефектът Lidl върху икономиката на България: 1,12 млрд. лева
За 2019 г. "Лидл България" реализира 3,3% от оборота в сектора на търговията на дребно с едва 1,3% от наетите в него
-
„Лидл България“: Ключово е да се прецени кои са най-нуждаещите се сектори
Впрегнахме целия си ресурс за осигуряване на логистиката и доставката на стоки, каза в в интервю за bloombergtv.bg изпълнителният директор Милена Драгийска
-
Износът на български селскостопански стоки е нараснал до 4,3 млрд. лева
До пазарите достигат все повече хранителни продукти с добавена стойност, посочи земеделският министър Десислава Танева
-
Над 16,5 млн. лева инвестираха големи търговски вериги в екология
Даренията на BILLA, dm, Kaufland, Lidl, Mr. Bricolage и T MARKET в над 50 социални инициативи са над 1 млн. лева само за последната година
-
Български производители активно се включват в модерната търговия
Със собствен бизнес модел търговски вериги подпомагат доставчиците на български продукти в сертифицирането и разпространението на качествени стоки
Таг милена драгийска
Пазари