-
Моделите на Porsche се обезценяват най-бавно сред премиум марките
В същото време много премиум автомобили губят повече стойност от по-евтините си варианти, изчисляват от carVertical
-
Световните марки продължават да залагат на физическите магазини
Ню Йорк, Париж и Лондон са най-привлекателните градове в света за търговците на дребно, но нови възможности се появяват и в Азия и Близкия изток
-
TikTok и Instagram влизат в битка за луксозните инфлуенсъри
Двете компании се опитват да грабнат по-голям дял от разходите на фирмите, предлагащи луксозни стоки по цял свят
-
Burberry отчита ръст на продажбите въпреки несигурността в Хонконг
Компанията е напът да изпълни първата фаза от стратегията си, благодарение на положителните отзиви на клиентите за дизайна на Рикардо Тиши
-
Защо луксозните стоки са толкова скъпи в Китай?
Пазарът на луксозни стоки в Китай все още процъфтява въпреки високите цени и проблемите с фалшифицирането
-
Китайски потребители бойкотират Dolce & Gabbana заради расистки клипове
Видеоклиповете показват китайски модел, който се опитва да яде италиански ястия с пръчици, а мъжки глас пита "Голямо ли е за теб"
-
Главните улици в Париж продължават да привличат луксозните марки
Миналата година в Града на светлината са отворени най-много луксозни магазини в света
-
САЩ и Азия подкрепят финансовите резултати на Tiffany
Данните носят известна надежда, че бизнесът на Tiffany може най-накрая да преодолее трудностите
-
Луксозните марки протягат ръка към изкуствения интелект
По-тежките пазарни условия карат големите брандове да търсят по-успешни начини да достигат до своите клиенти
Таг луксозни марки
Пазари