-
Недостигът на контейнери – ахилесовата пета на морския товарен транспорт
Все повече компании от индустрията изчакват удобен момент, за да извлекат максимална печалба от ситуацията, като някои дори задържат празни контейнери за тази цел
-
Maersk: Сътресенията в Червено море нарушават световната търговия повече от очакваното
Компанията повиши прогнозата си за годишната печалба на фона на тенденцията към покачване на цените на морския товарен транспорт
-
Сянката на пандемията все още тежи върху морския транспорт
Неизползваният капацитет от кораби предвещава трудни времена за превозвачите, като прогнозите показват 15 млрд. долара загуби за водещите играчи през 2024 г.
-
Войната в Украйна превърна Китай в нетен износител на алуминий
Увеличената търговия ще намали разликата в цените между пазарите в Европа и Азия, тъй като потокът от метала към Стария континент свива доставките в другия регион
-
Проблемите с доставките се задълбочават - 564 кораба чакат пред пристанища
Средното закъснение на контейнеровозите по пътя им от Азия към Европа в момента е 16 дни, едва 22% от корабите стигат навреме до целта си
-
Проблемите пред глобалните вериги за доставка показват признаци на смекчаване
Азиатското производство се завръща, а някои от задръстванията се изчистват, но недостигът на работна ръка може да продължи догодина
-
Корабните компании в света постигат най-големите си печалби от 2008 г. насам
Петролните и газовите танкери са сред малкото, които остават встрани от бума на корабната индустрия
-
Пристанището в Лос Анджелис се сблъсква с най-голямото задръстване от шест месеца
Тридесет и седем кораба изчакват край товарното пристанище, като средното време за осигуряване на място за товарно-разтоварна дейност се е увеличило до 6,2 дни
-
Maersk ще представи първия в света въглеродо неутрален контейнеровоз през 2023 г.
Плавателният съд ще работи с метанол и ще може да превозва около 2000 6-метрови контейнера, изтъкват от датската компания
Таг контейнеровози
Пазари