-
Недостигът на контейнери – ахилесовата пета на морския товарен транспорт
Все повече компании от индустрията изчакват удобен момент, за да извлекат максимална печалба от ситуацията, като някои дори задържат празни контейнери за тази цел
-
Maersk: Сътресенията в Червено море нарушават световната търговия повече от очакваното
Компанията повиши прогнозата си за годишната печалба на фона на тенденцията към покачване на цените на морския товарен транспорт
-
Maersk отчете по-висока печалба и очаква засилване на световната търговия чрез контейнери
Компанията повиши долната граница на прогнозата си за годишната печалба
-
Сянката на пандемията все още тежи върху морския транспорт
Неизползваният капацитет от кораби предвещава трудни времена за превозвачите, като прогнозите показват 15 млрд. долара загуби за водещите играчи през 2024 г.
-
Maersk сигнализира за по-слаби от очакваното резултати за 2023 г.
Компанията отчете намалена повече от наполовина оперативна печалба за първото тримесечие
-
Пристанището в Лос Анджелис се сблъсква с най-голямото задръстване от шест месеца
Тридесет и седем кораба изчакват край товарното пристанище, като средното време за осигуряване на място за товарно-разтоварна дейност се е увеличило до 6,2 дни
-
От кафето до играчките - разходите за транспорт "подпалват" цените
Скокът на разходите за превоз задълбочава опасенията на световните пазари, които вече се подготвят за ускоряване на инфлацията
4 -
Maersk ще представи първия в света въглеродо неутрален контейнеровоз през 2023 г.
Плавателният съд ще работи с метанол и ще може да превозва около 2000 6-метрови контейнера, изтъкват от датската компания
-
Тройното поскъпване на превоза между Европа и Китай заплашва доставките на стоки
Рекордните цени са тласкани нагоре от недостига на контейнери и възстановяването на търсенето от потребителите
1
Таг контейнери
Пазари