-
Procter&Gamble отчете бавен ръст на продажбите заради слабото търсене на козметика
Изненадващият спад в бизнеса с козметика е предизвикан от проблемите в търсенето на продукти за грижа за кожата
-
L’Oréal отчита муден ръст на продажбите заради неволите в Китай
Това е четвърто тримесечие на намаляващи продажби в региона на Северна Азия, който отговаря за около една четвърт от приходите на компанията
-
Подкрепен от LVMH фонд придобива мажоритарен дял в Kiko
Семейството на основателите на козметичната компания все пак запазва „значителен дял“ в бизнеса
-
Как се конкурира българската козметика сред световните брандове?
Устойчивостта на продуктите е водеща тенденция, каза Гергана Андреева, Българска национална асоциация "Етерични масла, парфюмерия и козметика"
-
Има ли рискове за здравето при употребата на козметика?
Невъзможно e производителят да тества всяка една суровина, която влага в продуктите, каза Силвия Павлова
-
dm България отчете 45% ръст на годишния оборот до 310 млн. лв.
Биохрани, бебешки продукти и козметика за лице по екостандарти са сред най-търсените на пазара, отчете компанията
1 -
Иво Балевски: Български шипкови продукти превземат Европа след съюз между бизнес и наука
Ще успее ли първото и единствено по рода си специализирано предприятие за преработка на шипки в Трявна да се наложи на американския пазар, коментира предприемачът
1 -
Оборотът на dm България е нараснал с 23% до 215 млн. лв. за последната година
Веригата дрогерии е инвестирала 8,2 млн. лв. у нас за периода
-
Потребителите избират премиум продуктите въпреки поскъпващия живот
Инфлационната криза принуждава много компании да прекроят своите стратегии за привличане на клиенти, обогатявайки своята продуктова гама според нуждите и джоба
Таг козметика
Пазари