-
Пътят към глобално разширяване на китайската автоиндустрия - Втора част
За да избегнат новите търговски бариери, китайските производители преминават от модела „Произведено в Китай“ към локализиране на производствените мощности
3 -
Защо ЕС отхвърли предложението за танц на китайските електромобили?
Помрачената от растящите разходи за труд и енергия европейски автопроизводители не могат да се съревновават с китайските си съперници по цена на електрическите модели
19 -
Пътят към глобално разширяване на китайската автоиндустрия - Първа част
Интернет икономиката на Китай успява да оформи пазар, уникален по своята природа, задвижващ днес световния автомобилен сектор
1 -
BYD записва нов месечен рекорд при продажбите, но няма шанс да засенчи Tesla
Въпреки впечатляващите декемврийски продажби, китайската компания изостава от своя основен съперник при доставките за цялата година
-
Автомобилната индустрия изпраща мрачна 2024 г. - Втора част
САЩ се готвят за новата ера „Тръмп“, докато Китай преосмислят своята глобална експанзия, залагайки на локализирано производство
1 -
Европейските мита все пак успяват да охладят експанзията на китайските електромобили
Делът на китайските марки на пазара на електрически модели в Европа се свива до 8-месечно дъно през ноември
5 -
Китай се пренасочва към хибридите, за да избегне електромобилните мита на ЕС
Въпреки това китайските марки трябва да действат внимателно, ако не искат Европа да разшири търговските бариери и върху този сегмент
-
Nio ще затегне контрола върху разходите, за да навакса изоставането при продажбите
Компанията ще започне производство в своя трети завод през втората половина на следващата година, изтъква главният изпълнителен директор Уилям Ли
-
Пристанищата на Бразилия са задръстени от китайски електромобили
Опитът на BYD и компания да изпреварят митата на президента Лула да Силва подчертава агресивната стратегия на китайците за глобално разширяване
3
Таг китайски автомобилни компании
Пазари