-
Преструктурирането в Китай ще струва на General Motors над 5 млрд. долара
От общата сума 2,7 млрд. долара са свързани с разходи около затварянето на фабрики и преструктурирането на дейността на концерна в страната
-
Volkswagen се оттегля напълно от противоречивия китайски регион Синдзян
След години на критики от страна на инвеститорите германската група ще продаде завода, който притежава съвместно със SAIC, на властите в Шанхай
-
Китай не може да ограничи електромобилните субсидии, които и без това не плаща
Внимателен анализ на отчетите на публичните китайски автопроизводители показва, че тяхното предимство при данъчните облекчения и евтините кредити не съществува
4 -
Volkswagen и партньорът му SAIC се готвят да закрият най-малко един завод в Китай
Съвместното предприятие между компаниите свива разходите заради слабото търсене на коли с двигател с вътрешно горене
-
Китай призова местните автопроизводители да не изнасят електромобилни технологии
Пекин търси начин да ограничи споделянето на китайско ноу-хау с други страни, които потенциално биха издигнали търговски бариери срещу местните продукти
2 -
Китай завладя електромобилите, сега иска да доминира и при автономните коли
Стартъпи като XPeng пускат нови модели с повече функции за подпомагане на водача, докато контролът на технологията в САЩ нараства
2 -
Над половината от продажбите на нови коли в Китай са електрически модели
Общите продажби обаче се свиват с над 3%, удължавайки спада за четвърти пореден месец
-
Стремежът на Китай да замени старите автомобили среща съмненията на анализаторите
По-щедрият стимул показва предизвикателствата в лицето на охладеното вътрешно потребление и неефективността на предишните подобни планове, изтъква Morgan Stanley
18 -
Новата серия електромобили на Audi за Китай няма да носи популярното лого на марката
Компанията е планирала да пусне общо девет модела до 2030 г.
3
Таг китайска автомобилна индустрия
Пазари