-
Електронните спортове - индустрия, която надминава по мащаб музиката и киното
Те развиват умения, които не се различават особено от тези в традиционните спортове, казва Иван Кънчев, основател на School Esports League
1 -
Китай остава най-големият пазар на електронни спортове в света
Регулаторите продължават да оказват натиск върху сектора
1 -
И Twitch стана жертва на хакерска атака
Хакер се е сдобил със 125 GB данни на платформата на Amazon за стрийминг на електронни спортове на живо
-
Световното първенство по FIFAe се завръща в Лондон
Наградният фонд е от половин милион долара, като победителят ще вземе 250 000 хиляди долара
-
Олимпийският комитет протяга ръка на електронните спортове
Засега интересът на МОК е по-скоро към симулациите на реални спортове, но не и към игри като Dota
-
Зрителите на електронни спортове могат да достигнат 495 млн. през 2020 г.
Близо 30 млн. души пък ще са редовните зрители
-
Рекламните приходи от електронни спортове в САЩ ще надминат 200 млн. долара до 2020 г.
Марки от всякакъв вид се насочват към индустрията, за да достигнат до младите потребители
-
Япония се готви за влизането на видеоигрите в олимпийските спортове
Партията на Шиндзо Абе залага на законови промени, които да позволят подобни турнири и в азиатската страна
-
2018 г. в технологиите
Повече добавена реалност, изкуствен интелект и дигитални разплащания ни очакват през новата година, прогнозират от Deloitte
Таг електронни спортове
Пазари