-
Stellantis увеличава броя на моделите, които ще произвежда в Италия
Според плановете групата ще изгражда в страната 500 000 автомобила през 2025 г., като тези обеми ще се увеличат с 50% през 2026 г. до около 750 000 превозни средства
-
Временният ръководител на Stellantis променя стратегията след напускането на Карлос Таварес
Групата изоставя централизирания подход на бившия изпълнителен директор и залага на уменията на целия ръководен екип, докато подобрява отношенията с дилъри и партньори
-
Карлос Таварес: Напуснах Stellantis заради разногласия с ръководството
Решението е било взето съвместно с председателя на групата Джон Елкан, разкрива португалецът
-
Какво тласна европейската автомобилна индустрия към екзистенциална криза?
Евентуални мита, наложени от Доналд Тръмп, допълнително биха влошили положението при Volkswagen, Mercedes и BMW
18 -
Китайски милиардер пренарежда колекцията си от автомобилни марки
Империята на Ли Шуфу е разклатена от слабото представяне на някои западни марки
-
Кой е достатъчно смел да оглави ръководството на Stellantis?
Председателят на групата Джон Елкан има трудната задача да намери заместник на Карлос Таварес
1 -
Европейският пазар става все по-неблагоприятен за китайските електромобили
Наложените от ЕК мита и отпадането на някои правителствени субсидии оказват негативно влияние върху пазара
1 -
България и още шест страни от ЕС призоваха за защита на европейската автоиндустрия
Алиансът иска да се прецизира автомобилната политика, като се постигне баланс между стимулирането на търсенето и подкрепата за нови инвестиции
4 -
Перспективите за пазара на електромобили в ЕС „вероятно ще се влошат“ през 2025 г.
Митата върху изгражданите в Китай електромобили само задълбочават проблемите на местната автомобилна индустрия
1
Таг европейски автомобилни компании
Пазари