-
Ръстът на продажбите на Tencent се ускорява след успеха на Dungeon Fighter Mobile
Нетната печалба скача с 82%, записвайки по-голям ръст от прогнозираното
-
Изкуственият интелект променя индустрията за видео игри
Понякога изкуственият интелект предлага изненадващи и определено забавни идеи на разработчиците на компютърни игри, посочва експерт
-
Видео игрите са новите супергерои за Холивуд
Все повече студиа посягат към добре познати истории за геймърите в търсене на нови идеи за продукции
-
Мартин Кадинов: Инфлацията и пандемията пренареждат пазара на гейм индустрията
Видео игрите освен хоби могат да са инструмент, чрез който се развиват умения, посочи управителят на TDB Play
-
Ще се превърне ли България в регионален хъб за гейминг индустрията
След CreaTech Summit South-East Europe 2023 трябва да започне подготвянето на политики за подкрепа от държавата, за да се развива индустрията нагоре, посочи Милин Джалалиев
-
Къде може да се изяви България в бизнеса на изкуствата и креативните индустрии?
Как се налагат съдържание и продукти в културните сектори, коментира Геновева Христова, председател на "КреаТех България"
2 -
Covid-19 отмени и провеждането на гейминг събитието Е3 на живо
Редица конференции и фестивали променят плановете си заради омикрон варианта
-
Технологичните джаджи изместват играчките в коледните списъци на децата
Осем от десетте най-желани подаръци от децата в САЩ са технологични устройства
-
Amazon навлиза в облачния гейминг, а това е лоша новина за Microsoft и Google
Новата услуга на компанията - Luna, залага на различен бизнес модел от конкурентите си
1
Таг видео игри
Пазари