-
Германските автоконцерни се страхуват от отговора на Пекин, ако ЕС наложи мита
Пекин вече изпраща сигнали, че е готов да наложи ответни мерки, които биха засегнали най-вече компании като BMW и Mercedes-Benz
10 -
Шефът на BMW: Не може да има Зелена сделка в Европа без ресурси от Китай
Ако ЕС наложи мита върху вносните китайски електромобили, блокът все едно се прострелва в крака, категоричен е Оливер Ципсе
5 -
Търговска война около електромобилите с Китай може да навреди най-вече на производителите
Европа не трябва да следва примера на САЩ, а да потърси по-балансиращ подход, който да подкрепи целите ѝ относно установяването на верига на доставки на батерии
-
Шефът на BMW: Линията Neue Klasse ще е поне толкова печеливша като сегашните ни електромобили
Новата линия ще бъде пусната на пазара през 2025 г.
-
Шефът на Renault Лука де Мео ще наследи като президент на АСЕА Оливер Ципсе
ЕС спешно трябва да приложи политики, подкрепящи целта на АСЕА за декарбонизация и засилващи нейната конкурентоспособност, изтъква Де Мео
-
CATL натиска спирачката за изграждане на заводи в САЩ заради ново законодателство
Законът за намаляване на инфлацията, подписан от президента Джо Байдън, генерира насрещни ветрове за чуждестранните компании
-
BMW е водородният ренегат в автомобилната индустрия
Водородът ще бъде най-популярното задвижване, когато се развие в мащаб, категоричен е Оливер Ципсе
-
Оливер Ципсе: Германия ще изпадне в рецесия, но това не е краят на света
Шефът на BMW не очаква спиране на производството поради липса на енергия
-
Защо BMW понижава перспективите след силно първо полугодие?
Баварският гигант засенчи Porsche по възвръщаемост, но настроенията сред ръководството са помрачени по отношение на производствените обеми и продажбите
Таг Оливер Ципсе
Пазари