-
Бивш мениджър на Tesla ще решава проблемите на General Motors с батериите
Кърт Келти пристига в концерна, за да помогне на Мари Бара да подобри стратегията за електрификация и производството на батерии Ultium
5 -
Защо Илон Мъск „скъса“ с Джо Байдън и демократите?
Раздялата между милиардера и настоящия държавен глава започна с пренебрежение на среща в Белия дом. След това нещата се влошиха
3 -
General Motors се отказа от целта за производство на 1 млн. електрически коли
Мари Бара призна, че компанията ѝ няма да разполага с производствен капацитет за изграждане на такива обеми в края на следващата година
-
General Motors повиши прогнозата си за печалба, подкрепен от силното търсене на пикапи
Концернът свива разходите за своя бизнес роботаксита Cruise
-
General Motors ще премести своя административен център в Детройт през 2025 г.
Компанията остава единственият представител на голямото автомобилно трио от Детройт, чиято централа е намира в града
-
Батериите – основата на електромобилните проблеми на General Motors
Компанията не успява да изпълни целите си за производство и доставки на електрически модели, докато търси начини да не изостава в електрификацията
-
Шест месеца, които изцяло промениха пазара на електромобили
Все повече автомобилни дилъри в САЩ продават електрически модели на загуба, за да разчистят ненужните запаси
6 -
След силен отчет General Motors обяви по-високи насоки за печалбата за 2024 г.
За текущата година компанията очаква коригирана печалба в диапазона от 12 до 14 млрд. долара, което е повече от отчетените през 2023 г. 12,4 млрд. долара
-
General Motors се опитва да излезе от сянката на Tesla
Компанията ще трябва да убеди инвеститорите, че няма да изостава повече от своите конкуренти тази година въпреки продължаващите предизвикателства
1
Таг Мари Бара
Пазари