-
Конкуренцията от Китай и намалените цени са в основата на кризата във Volkswagen
Към тези проблеми може да се добави и липсата на добър контрол върху разходите на групата
12 -
Рентабилността на Volkswagen се свива заради по-високите разходи за преструктуриране
Групата отчита и по-ниски нива на доставки в Китай, като същевременно понижи прогнозата си за паричния поток от своя автомобилен бизнес
-
Могат ли електромобилите да върнат старата слава на Volkswagen в Китай?
Докато германците търсят начини да запазят позицията си на най-големия пазар в света, те се сблъскват с проблеми и при реализиране на целите си за САЩ
1 -
Слабото представяне на Volkswagen продължава и в началото на тази година
Германската група отчита 20% спад на оперативната печалба, но запазва перспективите за цялата година
-
Volkswagen може да жертва пазарния си дял в Китай заради рентабилността
Групата очаква трудна 2024 г. на фона на несигурните икономически перспективи и високите лихви
-
Арно Антлиц: Volkswagen все още е гъвкав по отношение на електромобилите
Германската компания ще търси успех в Северна Америка, за да намали зависимостта си от Китай, изтъква финансовият ѝ директор
-
Финансовият директор на VW: Песимизмът относно икономиката на Германия е преувеличен
Арно Антлиц призова германското правителство да подобрят условията за бизнес, особено по отношение на цените на енергията
-
Volkswagen понижи прогнозата си за годишните продажби на автомобили
Доставките на групата за първото полугодие растат на годишна база с 12,8% до 4,37 млн. превозни средства
-
Марката Volkswagen планира да увеличи печалбата си с около 10 млрд. евро до 2026 г.
Компанията се стреми към възвръщаемост от 6,5%, след като за първото тримесечие тя отчете едва 3%
1
Таг Арно Антлиц
Пазари