“Бизнесът в действие” е инициатива на AIESEC в България с цел да изгради мост между младите хора и бизнеса. Тази година ще се проведе на 21-и, 22-и, 28-и и 29-и април.
Участвайки в това събитие, имате възможността да се докоснете до работната атмосфера в дадена компания и да се сблъскате с реални предизвикателства, срещу които се изправят те. Накратко - това събитие ще ви покаже какво е да работите в компания, която е лидер на пазара.
На 21.04.2018 (събота) ще имате възможността да участвате в казусите на четири от най-големите компании в света:
-
AIG ви предоставя възможността да участвате в симулация на реален бизнес процес.
-
UniCredit Bulbank ви дава възможността да бъдете “Един ден като мениджър корпоративни клиенти”
-
DHL ще ви отговори на въпроса “Какво е да бъдеш в обувките на един HR експерт”
-
PWC ще ви помогне да разберете какво е да прекарате един работен ден в световния бизнес (работа с реален бизнес клиент)
На 22.04.2018 “Бизнесът в действие” има следните възможности:
-
Elana – Да влезете в ролята на инвестиционен консултант
-
Baumit – Ще ви покаже какъв е процеса за създаване на реклама и маркетингови материали
На 28.04.2018:
-
Coca-Cola HBC ще ви покаже процеса за прилагане на маркетинг умения за продажби с цел увеличение на потреблението продукт
-
EY ще имате възможността влезете в ролята на EY консултант и да разработите идеи за бъдещето развитие на реален бизнес
-
B EYE ще бъде насочен към анализиране и онагледяване на данни, като тук хората с IT насоченост, ще имат възможността да покажат на какво са способни.
Финалното събитие, което ще бъде на 29.04 има за цел да обобщи случилото се на казусите, ще има награждаване за спечелилите казусите участници, както и ще ви срещне с водещи в различни области личности.
13-тото издание на събитието си постави задачата да ви покаже, че благодарение на „Бизнесът в Действие“, можете да докажете, най-вече на себе си, на какво сте способни. Можете да се регистрирате за събитието тук или да научите повече за него във Facebook.
Rabota.bg, част от Investor Media Group, е медиен партньор на събитието.