"Пълно ускорение", състезателна драма с участието на Крисчън Бейл и Мат Деймън, оглави боксофис класацията в Северна Америка, задминавайки продукцията за Втората световна война „Битката за Мидуей“.
Филмът генерира продажби от 31 млн. долара в американските и канадските киносалони, според Comscore. Анализаторите очакваха от 22 до 32 млн. долара, съобщават от Bloomberg.
Disney наследи филма от 20th Century Fox, след като купи развлекателния им бизнес и правата върху филмите им в края на 2017 г. В историята става дума за състезателен автомобил, създаден през 60-те години на миналия век, за да помогне на Ford Motor да победи Ferrari в 24-часовото състезани на Льо Ман във Франция.
Филмът, чиито режисьор е Джеймс Мангълд, спечели одобрението на повечето критици, според Rotten Tomatoes.
На второ място остана победителят от миналата седмица - „Битката за Мидуей“, който представя историческата морска битка между САЩ и Япония, която се провежда шест месеца след като японците бомбардират Пърл Харбър на 7 декември 1941 г.
За трети път от 2000 г. насам филмът „Ангелите на Чарли“, започнал като телевизионно шоу през 1970 г., излезе на големия екран. Филмът на Sony се класира на трето място по време на премиерния си уикенд, генерирайки продабжи на стойност 8,6 млн. долара.
На четвърто място е „Игра с огън“, семейна комедия от Paramount за пожарникари, спасяващи шумни и непокорни деца.
Петата позиция се заема от "Миналата Коледа", романтичната комедия на Universal Pictures с участието на звездата от „Игра на тронове" Емилия Кларк и Хенри Голдинг от „Луди богати азиатци"
На шесто място се нареди филмът на ужасите „Доктор Сън“ на Warner Bros., който е адаптация по едноимемнния роман на Стивън Кинг.
Номер седем е за „Добрият лъжец“ от Warner Bros с 5,7 млн. долара продажби по време на премиерния си уикенд.
Осмо място в класацията заема „Жокера“, девето – „Господарка на злото 2“, а на последната десета позиция остана автобиографичният филм „Хариет“.
Все още се наблюдава спад на продажбите в боксофиса на САЩ. През миналия уикенд стана ясно, че за първи път от 20 години насам ноемврийски филм не е донесъл поне 20 млн. долара от билети през двата почивни дни. box