Procter&Gamble обяви печалба и приходи, надминаващи очакванията на анализаторите, което показва, че клиентите й продължават да плащат за продуктите й след повишаването на цените по-рано тази година, съобщава CNBC.
P&G обяви ръст от 5% на органичните продажби, които са внимателно наблюдаван показател, изключващ въздействието на придобивания, продажби и валутни колебания. Повишаването на цените е допринесло за нарастването с 2 процентни пункта на органичните продажби, съобщи компанията.
Органичните продажби на подразделението за текстил и грижи за дома, който има най-голям принос за общите продажби, са се повишили със 7%, стимулирани от премиум продуктите, отбелязва Ройтерс.
Бизнесът с козметични продукти е отбелязал ръст от 9% на органичните продажби, подкрепен от луксозния бранд SK-II.
Производителят на перилния препарат Tide и на Pampers съобщи, че нетната печалба е нараснала до 2,75 млрд. долара, или 1,04 долара на акция, през тримесечието до 31 март спрямо 2,51 млрд. долара, или 95 цента на акция, година по-рано.
Без еднократните ефекти компанията е регистрирала печалба от 1,06 долара на акция, като надмина средната прогноза на анализаторите от 1,03 долара на акция.
Нетните продажби са се повишили с 1,1% до 16,46 млрд. долара, като надминават средните очаквания на анализаторите за 16,37 млрд. долара, сочат данни на Refinitiv.
Компанията очаква органичните й продажби през 2019 г. да нараснат с 4% вместо да са в диапазона между 2% и 4%. Тя прогнозира, че общите й продажби ще останат непроменени или ще нараснат с 1% спрямо 2018 г., съобщава CNBC.