Американската компания Coca-Cola обяви ръст на приходите, който надминава очакванията на анализаторите за четвъртото тримесечие, позовавайки се на нарастващото търсене отвъд граница и силните продажби на напитките без захар в САЩ, съобщава Bloomberg.
Базираното в Атланта дружество заяви, че органичният растеж на приходите, който изключва някои показатели като валутните ефекти, нараства със 7 на сто, което надминава очакванията на анализаторите за ръст от 4,9%, по данни на Bloomberg Consensus.
Решението на Coca-Cola да заложи на напитки, които са различни от основния ѝ продукт, явно започва да се отплаща на компанията. Продажбите на Coca-Cola Zero Sugar отново регистрират двуцифрен ръст. Извън САЩ плодовите напитки на дружеството се очаква да станат още по-популярни през настоящата година.
Придобита от Coca-Cola наскоро компания за млечни продукти Fairlife също допринася за нарастването на продажбите.
От Coca-Cola прогнозират растежът да продължи и през 2020 г., като очакват 5-процентен органичен ръст на приходите.
Производителят на безалкохолни напитки продължава да осъществява плановете си по отношение на по-устойчивите опаковки, тъй като потребителите по света притискат дружествата от сектора да произвеждат екологосъобразни продукти. Както в САЩ, така и по света, компанията инвестира в инфраструктура, за да подобри темпа на рециклиране на използваните опаковки.
След тази новина акциите на Coca-Cola поскъпнаха с 1,2% в първия част от търговията в Ню Йорк.