Компанията за доставки на храна Delivery Hero иска да разшири новите си бизнес предложения, включително да продава реклама и да позволява на потребителите да забавят плащанията при покупка. И двете неща ще помогнат на компанията да увеличи продажбите си, докато се доближава все повече до рентабилността, пише Bloomberg.
Фирмата е пуснала услуга от типа „купи сега, плати по-късно“ в Близкия изток и Северна Африка, като част от тест, който провежда, обяви в интервю главният финансов директор Емануел Томасин. Освен това Delivery Hero иска да използва по-умело платформата си, за да увеличи рекламните си продажби, допълва той.
Рекламата се доказа като привлекателен източник на приходи за утвърдени компании за доставка като Instacart, а Томасин твърди, че инвестициите могат да генерират нови продажби и да подкрепят печалбата.
Базираната в Берлин компания обяви, че бизнесът ѝ с доставки на храна ще генерира печалба през втората половина на годината – прогноза, която включва скорошното придобиване на испанския стартъп Glovo.
Продуктите, които позволяват на потребителите да плащат за покупките си на вноски, придобиват все по-голяма популярност. Томасин коментира, че подобни предложения могат да доведат до увеличаване размера на покупките и до по-чести поръчки.
„Има много ползи от предлагането на такъв тип услуги“, посочва той.
Същевременно Delivery Hero иска да разшири своите предложения в областта на финансовите технологии.