Едно от нещата, които растат в бизнеса на Amazon, са маржовете ѝ на печалба. През първото тримесечие компанията е генерирала 1,6 млрд. долара нетна печалба – повече от два пъти спрямо миналата година и едва второто тримесечие в историята на компанията, в която печалбата надвишава 1 млрд. долара.
Тази промяна се дължи отчасти на растежа на брутната печалба на Amazon – парите, които остават след като се махнат фиксираните разходи, пише CNBC.
За да илюстрира тази промяна Morgan Stanley сравнява растежа на годишна база на брутната печалба на Amazon с това, което петте топ търговци на дребно се очаква да генерират общо.
Разликата е зашеметяваща: Amazon е увеличила брутната си печалба със 7 млрд. долара през първото тримесечие. Това е почти пет пъти повече от растежа на брутната печалба, който Morgan Stanley очаква за петте най-големи търговци на дребно взети заедно.
Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.