WarnerMedia на AT&T обяви, че стрийминг услугата HBO Max ще бъде пусната в Съединените щати през май 2020 г. на цена от 14,99 долара месечно, предава Ройтерс.
На събитие на компанията главният изпълнителен директор на WarnerMedia Джон Станки обяви, че съдържанието, технологичната платформа, маркетингът и дистрибуцията са „трите стълба“ за успешната стрийминг услуга. По думите му AT&T е най-добре позиционирана и в трите.
HBO Max е едно от най-новите предложения в изключително населения пазар на стрийминг платформи, към който съвсем скоро ще се присъединят Disney+ и Peacock на Comcast. Всички те ще се изправят срещу Netflix, Amazon, Hulu и Apple, които имат редица абонаментни и включващи реклами предложения.
HBO Max ще започне с около 10 хил. часа съдържание, включително филми, оригинално съдържание и класическите телевизионни сериали.
Това е „по-малко от някои от нашите конкуренти“, коментира Боб Грийнблат, председател на WarnerMedia Entertainment.
Компанията обяви, че през следващите три години ще похарчи 4 млрд. долара за изграждането на HBO Max. Тя очаква годишните приходи от абонаменти, съдържание и реклами да достигнат 5 млрд. долара до 2025 г., което е и годината, в която очаква положителни финансови отчети.
През 2021 г. в HBO Max ще има 50 оригинални продукции. „Жокерa“ ще бъде наличен още при пускането на услугата, с което ще се подчертае библиотеката на WarnerMedia от филми, свързани с DC Comics. Платформата ще предложи и 23 сезона на „South Park”, с предвидени три нови сезона.
HBO ще пусне базирана на реклама HBO Max през 2021 г., или по-малко от година, след като версията без реклами се появи на пазара. Целта е да достигнем 75 до 90 млн. абонати до 2025 г., посочва Станки.