Приходите на бившия Международeн младежки център край Приморско (ММЦ Приморско), сега „Приморско клуб“ ЕАД, намаляват с 44% на годишна база до 4,1 млн. лв. за деветмесечието на 2020 г., спрямо 7,28 млн. лв. за същия период на 2019 г., показва отчетът на дружеството, публикуван чрез „Българска фондова борса“ АД.
Новият бранд на „Приморско клуб“ е Forest Beach, а уеб страницата е forestbeach.bg. В курорта до гр. Приморско има два хотела и две групи бунгала.
Финансовият резултат на „Приморско клуб“ се влошава с 1,2 млн. лв. до загуба от 462 хил. лв. за деветмесечието на 2020 г., спрямо печалба от 752 хил. лв. за същия период на 2019 г.
Разходите за възнаграждения намаляват с 30% на годишна база до 1,1 млн. лв. за първото деветмесечие на 2020 г.
Единственият собственик е „Албена“АД.
Акциите на „Приморско клуб“ ЕАД са листнати за търговия на „Българска фондова борса“ от 2012 г., но до момента няма сделки с книжата.
Свързани компании: