Часове след успешното IPO на „Биодит“, на което интересът на инвеститорите беше в пъти по-голям от очакваното, ръководството на компанията обяви желанието си да осигури допълнителна ликвидност на акциите и евентуално увеличаване на броя на акционерите.
„Въпреки огромния успех, който постигнахме днес на първичното публично предлагане, голяма част от инвеститорите не успяха да запишат акции по време на аукциона. В тази връзка, заради многократно надхвърлените очаквания, както на мениджъра ни по емисията „Карол“, така и на компанията, започваме разговори с текущите основни акционери и консултанти. Ще обсъдим възможностите и в най-кратък срок ще обявим какви стъпки може да предприемем с цел осигуряване на допълнителна ликвидност на акциите и евентуално включване на повече инвеститори като акционери", коментира Юлиан Софрониев, изпълнителен директор на „Биодит“, пред Investor.bg.
Акциите на технологичната компания бяха презаписани над 2,6 пъти по време на аукциона днес. Това означава, че е имало търсене за 2,6 млн. лв. при 1 млн. лв. ограничен обем на цялото предлагане. Сключените сделки са 167 броя.
Това е първото IPO на пазара за растеж на малки и средни компании BEAM на Българска фондова борса.
„Първичното публично предлагане на "Биодит" е грандиозен успех. По този категоричен начин пазарът даде голям кредит на доверие на "Биодит" и на пазар BEAM.”, коментира доц. д-р Маню Моравенов, изпълнителен директор на Българска фондова борса.
Припомняме, че БФБ допусна до търговия временна емисия акции, издадена от "Биодит" с цел осъществяване на първично публично предлагане на до 1 млн. обикновени безналични акции. Номиналната стойност на една акция е 1 лв.
След успешното IPO сега следва регистрация в Търговския регистър, Централен депозитар и Българска фондова борса и след месец-два купувачите ще могат да ги търгуват с постоянния код BDT.
В интервю пред Investor.bg дни преди предлагането изпълнителният директор на компанията Юлиан Софрониев изрази увереност, че компанията ще набере капитала, който й е необходим. Средствата, ще бъдат насочени основно в посока „Маркетинг и продажби“. Предстои да бъде увеличен екипът чрез привличане на търговци за различните бизнес линии.
преди 3 години Хаха, кой бяха от пари ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар