„С финансиране от 1 млн. евро може да увеличим продажбите на обувки в пъти“, заяви Иван Колев, изпълнителен директор на Колев и Колев АД по време на Investor Finance Forum, който се провежда днес в София.
Колев сподели, че компанията му планира да се листва на пазара за растеж Beam. Съветник по пласирането ще бъде Инвестър Рилейшънс Сървисис ЕООД, представлявано от Даниела Пеева, председател на Асоциацията на директорите за връзка с инвеститорите (АДВИБ), каза специално за Investor.bg Иван Колев.
“Един от нашите продукти е обувка за прохождане „буйки KK”, като всяко второ бебе прохожда с тях, планираме да ги наложим в цял свят. Имаме 10 магазина в София, Пловдив, Бургас и Варна. Онлайн магазинът прави около 12% от продажбите на дребно. Също предлагаме производство на ортопедични детски обувки по индивидуална поръчка. Приходите за деветмесечието на 2019 г. са 2,36 млн. лв., при 4,9 млн. лв. за 2018 г., 4,76 млн. лв. за 2017 г. и 4,1 млн.лв. за 2016 г. Активите са около 2 млн. лв. Износът спада до 11% през 2019 г., тъй като се отказхме да произвеждаме за чужди марки. Взехме решение да продължим да развиваме нашата марка. Целта ни е съседни пазари като Румъния, Сърбия и Гърция. Имаме проекти с които продажбите ни може бързо да нараснат, като продукта „буйки KK”. Персоналът е 93 души към 30 септември 2019 г., спрямо 158 души в края на 2018 г. и 166 души в края на 2017 г.“, обобщи Колев.
„Пазарът на растеж Beam ни дава бърз и улеснен достъп до небанково финансиране. Прави ни видими за инвеститорите и ако 1,5-2 г. след инвестирането на 1 млн. евро сме успели да се развием може да направим и следващата стъпка. Ето днес може да разкажа за нашата компания благодарение на пазара Beam, вчера тази възможност я нямаше“, сподели Колев.
преди 4 години Переспективата е в Китай. Внос на папуци made in china и реекспорт. Тези откриха топлата вода. отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години цитат от материала : "Износът спада до 11% през 2019 г., тъй като се отказхме да произвеждаме за чужди марки." ... малко е написано като недописано , предполагам са искали да напишат , че износът е спаднал до 11% от общите продажби поради отказ от производство за чужди марки ... предполагам знаят за кои пазари са произвеждали и знаят какво са им поръчвали , на база тези знания предполагат , че могат и сами да стъпят там със собствени магазини и собствено производство . сега с моловете е сравнително улеснена тази работа , въпрос на налични пари е само :))) ...впредвид , в нашият регион има постоянно свободни търговски площи , може и да успеят , а може и да не успеят . специфичен бизнес е техният , те си знаят . имам познат , също със специфичен бизнес , с оборот от 3-4 пъти над техния се реши да пробва в румъния и македония и не се класира :))) ... но пък познавам други продават с контейнери в македония , сърбия и румъния ... та знае ли се ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Спадащи приходи спадащ брой работници,къде е переспективата отговор Сигнализирай за неуместен коментар