Да се създаде оригинално, креативно и умно лого не е лесна задача дори и за най-опитните дизайнери. Защото дадено лого може да каже много, или обратното – малко, за съответната компания. Особено в технологичния свят миниатюрното лого на някое мобилно приложение е единствената визуална визитка, с която брандът има за задача да завладее милиони потребители.
Ето защо компаниите периодично осъвременяват логата си, като рядко налагат драматични промени, като например логото на Apple, което от многоцветно става монохромно, но като цяло целта е да се демонстрира промяната на компанията през годините.
За щастие има и впечатляващи примери, които могат да послужат за вдъхновение. Дизайнът на подобни лога е направо гениален, в повечето случаи те представляват своите компании невероятно добре. Те са проектирани така, че да заиграват с публиката, показвайки повече на онези, които са в състояние да видят повече.
Какви мисли са минавали през главите на дизайнерите и защо тези лога са гениални – вижте в галерията.