Индивидуален финансов отчет
Трябва да вземем предвид въздействието от изменението на климата върху работата ни за
поддържане на ценова и финансова стабилност. Това означава да включим съображения,
свързани с изменението на климата, в:
• нашите анализи и вземане на решения
• нашите икономически модели и прогнози
• нашата оценка на финансовата стабилност
• нашата рамка за управление на риска
Ръководството анализира детайлно всички рискове и тенденции, свързани с климатичните
промени и влиянието на дейността на емитента върху проблемите, свързани с климата.
Ръководството анализира длъжниците на Дружеството, за да установи дали климатичните
въпроси, биха повлияли оценката на очакваните кредитни загуби. Ръководството, също така,
преразгледа съществените преценки и несигурностите при оценките, направени при
изготвянето на индивидуалния финансов отчет (Пояснения
4.19 и 4.20), в светлината на
проблемите, свързани с климата. След извършения анализ Ръководството не установи
съществени рискове за емитента, свързани с климата, и счита, че тези въпроси нямат
съществено влияние върху финансовите отчети на Дружеството.
Като водеща медийна група в България екипът на Investor Media Group се стреми да обръща
специално внимание на темата за опазването и развитието на околната среда, изменението на
климата и иновациите, подпомагащи зелената трансформация. Медийната група дава своя
журналистически принос в обществото чрез достоверна информация от опитни и ключови
роли в сферата и запознава аудиторията с новите и полезни практики за подобряване средата
на живот. Investor Media Group е част от Глобалния договор на ООН и подкрепя различни техни
инициативи, включително такива, свързани с околната среда.
Националната политематична телевизия Bulgaria ON AIR използва своя глас пред обществото,
за да информира с важната информация от сферата на екологията през експертния поглед на
еколози, екоорганизации и институции. Телевизията често подкрепя инициативи и проекти,
свързани с екосъобразителността и новите практики за зелено развитие.
Бизнес телевизията Bloomberg TV Bulgaria – част от медийната група, и по-конкретно екипът на
предаването „Made in Green”, информират своите зрители по темата, като представят
екологичните промени в бизнес средите и иновациите, подпомагащи зелената
трансформация, през оценките и съветите на експерти и учени и как промените влияят на
бизнеса.
Сред епизодите, свързани с опазване на българската природа и климатичните промени, са:
1. Стартъп от Силистра рециклира пластмаса и създава 3D продукти за декора:
https://www.bloombergtv.bg/a/81-made-in-green/117828-startap-ot-silistra-retsiklira-
plastmasa-i-sazdava-3d-produkti-za-dekora
2. Развитието на зелени стартъпи у нас е трудно, но интересът към продуктите им расте:
https://www.bloombergtv.bg/a/81-made-in-green/116508-razvitieto-na-zeleni-startapi-u-
nas-e-trudno-no-interesat-kam-produktite-im-raste
3. Бизнесът е отговорен за много от екологичните проблеми, но е и шанс за решаването
им: https://www.bloombergtv.bg/a/81-made-in-green/117219-biznesat-e-otgovoren-za-
mnogo-ot-ekologichnite-problemi-no-e-i-shans-za-reshavaneto-im
Бизнес телевизията създава проекта Talk 23: Eco Tech/Кръгова икономика, който дава глас на
предприемачи, развиващи нови бизнес модели, базирани на грижата за околната среда и
обществото. Bloomberg TV Bulgaria събира най-напредничавите компании, които проправят
пътя към устойчивия растеж чрез нови процеси, продукти и политики. Talk 23: Eco
Tech/Кръгова икономика е посветено на въглеродните емисии и борбата с климатичните