IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Megavselena.bg

Нискотарифна автобусна компания стъпва на българския пазар

FlixBus осигурява зелена и интелигентна мобилност в България чрез дигитализация на традиционната автобусна индустрия

15:56 | 08.03.18 г. 1
<p>
	<em>Снимка: FlixBus</em></p>

Снимка: FlixBus

От 22 март европейската компания за транспортни услуги FlixBus ще има нови ежедневни връзки от София до центрове като Будапеща, Виена и Букурещ, така че българските пътници ще могат лесно да достигат до 1400 дестинации на FlixBus из целия континент. За това съобщи на пресконференция днес Ласло Арани, регионален управляващ директор на FlixBus.

"Туристическата и бизнес значимост на България непрекъснато нараства и FlixBus не само подкрепя местните пътници, но и българската икономика, като допълнително увеличава чуждестранния интерес към страната чрез лесен и удобен достъп до столицата", посочи Арани.

Според него новите нощни връзки с Унгария, Австрия и Румъния ще позволят на пътниците да пестят време и средства, докато достигат до едни от най-популярните столици на Централноевропейския регион.

През първата половина на 2018 г. FlixBus планира и последващо разширяване на мрежата си в района с още нови дестинации от различни градове в България.

По думите на Ласло Арани само през 2017 г. 40 милиона души са избрали FlixBus за пътуванията си из Европа.

“Въвеждаме нова ера на пазара на транспортни услуги във все повече страни. Стремим се да подобрим значително придвижването на българските пътници и да привлечем още нови целеви групи към екологичния и достъпен начин на пътуване, който предлагаме", заяви регионалният управляващ директор на FlixBus.

Създадена като стартъп компания в Германия през 2013 г., FlixBus прилага нов модел, който среща технологиите с регионалния опит.

Бизнес моделът на компанията се базира на партньорства с регионалната индустрия. Само за пет години FlixBus изгражда сътрудничество с над 250 автобусни партньори в цяла Европа. Компанията се грижи за технологиите, билетите, обслужването на клиентите, планирането на мрежата, както и маркетинга и продажбите.

Местните партньори са отговорни за работата на автобусите. От FlixBus твърдят, че са изградили най-голямата междуградска автобусна мрежа в Европа, която осигурява над 7 хил. работни места за шофьори на автобуси.

FlixBus присъства в 27 европейски държави, а от края на 2017 г. и в САЩ.

Пътниците на FlixBus в България ще бъдат обслужвани от брандираните в зелено автобуси на италианската фирма Florentia bus.

Компанията гарантира еднакво качество на обслужването във всяко превозно средство от автопарка си. Пътниците получават безплатен Wi-Fi, комфортни седалки с повече място за краката, климатик, електрически контакти до всяка седалка. 

Арани е категоричен, че автобусните превози са конкурентни на нискотарифните компании, защото предлагат  продажба на билети, която варира от датата на закупуването.Резервацията на пътувания до различни европейски страни може да се прави онлайн, като се предвижда и промяна или анулиране на резервацията до 15 минути преди заминаването.

Всеки пътник има право на един безплатен багаж, както и на един ръчен багаж. Регистрацията е възможна чрез QR код през смартфон, като не е необходимо да се печатат билети за пътуването.

Всяка новина е актив, следете Investor.bg и в Google News Showcase.
Последна актуализация: 14:12 | 14.09.22 г.
Специални проекти виж още
Най-четени новини

Коментари

1
rate up comment 11 rate down comment 1
IQ96
преди 6 години
Това е добра новина. В Италия са доста вече и тук ще ни вършат работа за до трите дестинации.
отговор Сигнализирай за неуместен коментар
Финанси виж още