Столичното летище сключи договор с швейцарския оператор на безмитни магазини Dufry, който да управлява дейността в търговските зони за период от осем години и половина. Фирмата бе избрана след международна тръжна процедура и ще управлява общо тринадесет магазина, съобщи летищният оператор.
Преобразяването на търговската зона на най-голямото международно летище в България е част от концепцията на летищния оператор „СОФ Кънект“ за подобряване на пътническото преживяване.
Според Хесус Кабайеро, изпълнителен директор на Летище София, промяната е част от мащабната трансформация на Летище София.
Компанията Dufry ще поеме експлоатацията на съществуващите търговски площи като направи и два нови търговски обекта на Терминал 2. Акцент в предложенията към пасажерите ще е асортиментът от български продукти, които ще запознават пътуващите с вкуса и традициите на страната ни.
„Ключов елемент на новия walk-through магазин ще бъде интегрирането на дигитални технологии“, коментира Алберто Иглесиас, главен оперативен директор на Dufry за Средиземноморието, Източна Европа и Близкия изток. Той прогнозира, че така ще се повиши нивото на услуги при пазаруването на летището за над седемте милиона пътници, които преминават през него всяка година.