Акциите на Casper Sleep Inc. се обезцениха с 18% в петък - на втория си търговски ден като публична компания, изтласквайки акциите под цената на емитиране от 12 долара.
Акцията затвори сесията на ниво от 11,05 долара.
Книжата на Casper спечелиха повече от 20% в четвъртък, след като поемателите оцениха сделката в ниския край на ценовия диапазон, който беше намален няколко часа преди листването.
Компанията продаде 8,4 милиона акции, за да набере 101 милиона долара. С непродадените 39 милиона акции ценообразуването от 12 долара оцени компанията на 468 милиона долара, под 741 милиона долара, подсказани от предишния ценови диапазон, и доста под 1,1 милиарда долара, които тя набра в последния си кръг за частно финансиране през миналия март.
Casper, основана през 2014 г., се превърна в една от водещите марки в своята ниша благодарение на своя пионерски статус и умел маркетинг. Оттогава в САЩ и в чужбина се появиха редица конкуренти. От 2016 г. до септември 2019 г. Casper изразходва 422,8 милиона долара за маркетинг, показват документите.
Casper имаше 60 магазина в САЩ и Канада към септември. Приходите ѝ са нараснали до 312 милиона долара за деветте месеца, завършили на 30 септември, 20% ръст спрямо същия период на 2018 г. Инвеститорите изразиха загриженост, че компанията е на загуба, като проспектът ѝ за IPO показва чиста загуба от 67,4 милиона долара за първите девет месеца на 2019 г., по-голяма от загубата от 65,5 милиона долара, отчетена през предходния период.
За цялата 2018 г. нетната загуба достигна 93,2 милиона долара, в сравнение със 73,1 милиона долара през 2017 година.