Кризисните комуникации в туризма във връзка с коронавируса не са най-важното, те не са панацея. Те помагат, но имаме нужда преди всичко от повече превенции и контрол. По-важно е защо не сме били подготвени. От друга страна, има ярост, липса на бърза реакция и информация. Това мнение изрази доц. Соня Алексиева, преподавател в НБУ и PR експерт в областта на туризма, в предаването "В развитие" на Bloomberg TV Bulgaria.
"Предпоставки за криза в международния туризъм има и тя е видима".
Авиоиндустрията е най-потърпевша от разпространението на коронавируса. Хотелиерството, ресторантьорството, круизният туризъм, търговските изложения, отменянето на Мобилният конгрес в Барселона, Международната конференция по журналистика - също.
"От януари до април Европа ще загуби над 40 млн. нощувки", отбеляза гостът.
"Мистерията и неразпознаването на симптомите, свързани с коронавируса, са проблем", изтъкна още доцент Алексиева.
Тя посочи необходимостта от превенция по болници, подготовка на легла, специален сайт и повече синергия между държавната администрация ,частните институции и неправитерлствените организаци в случая.
Целия материал вижте във видеото в сайта на Bloomberg TV Bulgaria!


ПСЖ спечели Интерконтиненталната купа
НС прие на второ четене промени в Закона за ДДС
Младежи, участвали в антиправителствените протести, създадоха инициатива "СТОП"
Мъж беше прегазен от три коли на АМ "Тракия"
Желязков: Очевидно е, че отиваме на избори
Проф. Спасов: България има нужда от малки модулни реактори за балансиращи мощности
Прекрояването на доктрината на САЩ за Латинска Америка е ужасна геополитика
Ziemba очаква AI да подкрепи търсенето на газ през 2026
Ziemba: Ситуацията около Венецуела ще се отрази на Русия, Иран
Ziemba: Следим предлагането на петрол и от Гвиана
Как евтина тръба спестява сериозна сума от гориво
Главният дизайнер на Mercedes напуска
Нова технология разпознава пияните шофьори зад волана
Отмяна на забраната на ДВГ – какво означава това за шофьорите?
Ford обяви промени в стратегията и отписа 20 милиарда долара
Какво знаем за руската офанзива в Сиверск, ключов пост в Донбас ВИДЕО
22 млн. евро "зелени" средства в израелски оръжейни компании: войната като устойчива инвестиция
Служители на американски ресторант използваха ChatGPT, за да...инсценират обир
Зодиите, които остават спокойни в кризисни ситуации
Европейският Eurofighter може скоро да лети за Бангладеш