Илон Мъск категорично е в категорията на успешни лидери - акциите на Tesla поскъпнаха и сега струват повече отпреди 6 месеца. Мисията му далеч не е изпълнена. За да се каже, че е успял, може би ще му трябват 10-20 години.
Това каза Джийн Мънстър, управляващ партньор, съосновател на Loup Ventures, в предаването "В развитие" по Bloomberg TV Bulgaria.
По думите му Илон Мъск е направил огромна стъпка и със своите компании SpaceX и Tesla той се опитва да постигне нещо изключително трудно. С Tesla се опитва да извърши прехода към електромобилите, а със SpaceX да изведе хора на Марс, каза той.
Миналата година беше трудна за Tesla, посочи той, но оттогава компанията се възстанови и днес е много по-солидна.
Основният извод, е че най-големият проблем за Tesla през последните години беше производството и да се справи с тези предизвикателства, обясни експертът.
Той посочи, че през тази година Tesla щe продаде 500 000 автомобила.
"Конкурентите на Tesla са много назад в автономията и компанията има преднина от 10 години пред тях", каза Мънстър.
"Тези, които не вярваха в Tesla, сбъркаха в цялостната си преценка", допълни той.
Според него Tesla е глобален шампион и това, което прави, прилича на Apple и направеното от компанията на пазара на смартфони.
"За първи път от 100 години насам американски автопроизводител постига голям успех. Влиянието на Мъск е вдъхновяващо за предприемачите в САЩ", посочи той.
Анализаторът припомни и как Мъск избегна огромните мита с фабрика в Китай.
"Той си постави агресивен срок от една година, а обикновено това отнеме до три години. Tesla успя да заобиколи търговската война", каза експертът.
Целия разговор гледайте във видеото на сайта на Bloomberg TV Bulgaria.
преди 4 години около $3 на 100км струва само амортизацията на батерията на модел 3 стандартен пак + цената на около 20 киловата ток необходими за 100км горе долу или 0,18 лв х 20 = 3.60 лв + $3 х 1,77= 5,30 лв или 100 км ще струват около 9лв по бг цени. Доста сериозна цена за екологичния автомобилОтделно за да се закупи теслата струва около $40 000 най - евтината!Тойота направиха тези сметки преди 20 години и пуснаха хибрида, защото с тези батерии - толкова!Статията е 100% точна - клиента, който предпочита Апъл вместо Андроид би купил тесла пред тойота отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години има ... заглеждах , ама държат цена ... :))) ... може да идат надолу малко , ама трябва да излезе второто поколение на модел 3 и да налашкат 1.000.000 и сигурно ще тръгнат надолу повече ... нема , който си я има си я кара ... не ги продават ... четох , на една такси компания , имат десетина модел Х , карат вип клиенти , имат коли на по 500.000 - ами само гуми сменят , и по някой датчик ... тапицерия и боя не е мръднала , батерията почти не е деградирала , нещо от сорта на 5% пишеше . ама ги зареждат на нормални зареждачки и спазват там препоръките ... мъск роудстъра второ поколение го дава 1.000.000 километра гаранция , батерията ще държи 1000км с едно зареждане ... от европейските компании още няма и наполовина да му достигнат параметрите на теслите , а па за роудстъра съвсем ... две обиколки ги води ... отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години Ще продаде? Ама верно?За протокола: инфраструктурата за тесло-зареждачки в Европа минава1 трилион евракис!А субсидии за това рекоха, че няма! отговор Сигнализирай за неуместен коментар
преди 4 години то убуу.ама гъзариште купувачи - с8вършват. Как ше продаваш теслите на масовия шоюьор? Това, което предполагаемво се услажда и толерира от елита потъва при среща с масите. Тесла ше се надене на големиа. скоро. абе, вторичен пазар за теслички има ли? отговор Сигнализирай за неуместен коментар