“Това, което цели американското правителство, е да уеднакви одитирането на китайските компании с одита на американските и европейските компании, т.е. инвеститорите да са максимално защитени със съответните данни от съответните публични компании”, коментира Фезелов.
По думите му това ще влезе в сила чак на 1 януари 2022 г., а дотогава се дава период на големите китайски компании, които се търгуват в САЩ, да се съобразят с това изискване и да променят документацията си спрямо международните счетоводни и одитни стандарти.
Фезелов смята, че донякъде това е част от технологичната война, а от друга страна идеята е самите публични китайски компании да станат прозрачни, както американските.
По отношение на IPO-то на Airbnb, Фезелов очаква то да се случи в началото другата година.
“До края на годината брокерите, които са поели да изпълнят IPO-то излязоха със съобщение, че все още компанията не е готова да навлезе на пазара в публичния сектор поради ниските обеми, които тази година реализира заради спирането на пътуванията и търсенето на ваканционни жилища за краткосрочен период, което е основният бизнес на дружеството”, изтъкна Фезелов.
преди 4 години Ще има ли положителна пазарна реакция около изискванията за китайските компании в САЩ? =Колкото повече тунели, толкова повече светлина.. отговор Сигнализирай за неуместен коментар